در پی آسیب دیدگی و از مدار خارج شدن ترانس 120MVA شرکت فولاد اکسین خوزستان محصول شرکت ABB و در خواست این شرکت در خصوص بررسی وضعیت و خسارات وارده به ترانس و انجام همکاری جهت تهیه و تامین قطعات و تجهیزات صدمه دیده ترانس، کارشناسان بخش خدمات مشتریان شرکت بهنیا صنعت بلافاصله در محل حاضر شده و پس از بررسی موضوع، فرایند درخواست اعزام کارشناس شرکت ABB در دستور کار قرار گرفت.

پس از هماهنگی های انجام شده، جناب آقای مهندس سحرخیز مدیر بخش تولید و کنترل انرژی شرکت ABB ایران بعنوان نماینده رسمی این شرکت به همراه مدیران و کارشناسان برق شرکت بهنیا صنعت وزین در تاریخ 96/05/12 در محل شرکت فولاد اکسین حاضر گردیده و از نزدیک از روند تعمیر ترانس مربوطه بازدید به عمل آوردند. در ادامه، طی جلسه ای فنی در واحد برق و اتوماسیون شرکت فولاد اکسین، به همراه مدیران و کارشناسان واحد برق شرکت فولاد اکسین، برنامه ریزی لازم جهت پشتیبانی فنی و تامین وقطعات و تجهیزات آسیب دیده صورت پذیرفت.

شرکت بهنیا صنعت وزین به عنوان آمادگی دارد تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان خود و با همکاری مستمر با شرکت ABB خدمات تهیه و تامین قطعات یدکی مورد نیاز تولیدی شرکت  ABB را جهت کارخانجات و صنایع مختلف استان خوزستان در سریعترین زمان ممکن به انجام برساند.

[rev_slider ABB]